niedziela, 4 stycznia 2015

Daj się poznać!

Hej! 

Krótko o sylwestrze, który miałam spędzić wraz z chłopakiem w domowym zaciszu, oczywiście jak to ja o godzinie 17 przypomniałam sobie, że nie należę do osób, które lubią siedzieć w domu - szczególnie w takie dni, tak więc sięgnęłam po telefon i zadzwoniłam do naszego wspólnego przyjaciela. Szczęście chciało, że wybierał się na domówkę i chciał przygarnąć nas pod swoje skrzydła i o godzinie 21.30 dotarliśmy na miejsce. Niestety większość osób była już "pod wpływem", ale nie mogę narzekać, bo impreza była przednia! To, że nie zrobiłam żadnego zdjęcia przed/w trakcie/lub po(choć myślę, że to nie byłoby już takie urocze)  zwalam na to, że bardzo dobrze się bawiłam :) 


Dziś przygotowałam dla Was post 10 moich ulubionych piosenek.
Każdego dnia postaram się wrzucać posty z innymi ulubieńcami.


Mój gust muzyczny jest bardzo skomplikowany i niestety nie sprecyzuję się nigdy jaki gatunek muzyczny najbardziej lubię, ale tak samo będzie z filmami i książkami. 
Wszystko z innej parafii. Chociaż! Wymyśliłam, że to będą tylko polskie zespoły/wykonawcy.
Promujmy Naszych artystów :) 


 Kolejność losowa:


The Dumplings - Nie słucham

Fismoll - Let's Play Birds

XXANAXX - Story

BOKKA - Town Of Strangers

Natasza Ptakova - Nie przypadek

Mikromusic - Takiego Chłopaka

Marcelina feat. Piotr Rogucki - Karmelove

Mela Koteluk - Spadochron

Natalia 'Natu' Przybysz - Niebieski

Maria Peszek - Ludzie Psy 

Oczywiście jest dużo więcej zespołów i wykonawców polskich, które przeszły już do legendy. 
To piosenki, które poznałam w stosunkowo niedawnym czasie, bądź moje NAJ.




To wszystko co dzisiaj dla Was przygotowałam. Zapraszam Was do obserwacji mojego bloga oraz komentowaniu! Chcę wiedzieć, że moje wypociny nie są na marne :)

Buźka!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz