środa, 21 stycznia 2015

Moje ulubione aplikacje na telefon - część druga.

Hej!

Wracam do Was z drugą częścią postu o moich ulubionych aplikacjach.
Miłego oglądania :)



11.  WhatsApp - tej aplikacji używam wyłącznie w celu kontaktowania się z ciocią zza granicy. Aplikacja do przesyłania wiadomości, zdjęć, filmików.


12. Instagram - kolejna aplikacja znana pewnie większości z Was, 
tylko krótko bym powiedziała "świat przedstawiony w zdjęciach"
Ja dopiero startuje, także nie posiadam za wielu zdjęć.


13. Latarka - nikt raczej nie nosi przy sobie latarki, która naprawdę może przydać się nam w wielu momentach. To moja wersja, którą mam zawsze pod ręką!


14. Mój kalendarzyk - kalendarzyk dla dziewczyn/kobiet, w którym znajdziemy przewidywaną datę przyszłego okresu włącznie z alarmem kilka dni przed oraz dni płodne.


15. NAVIGON - jeśli nie macie, to ściągajcie! Nawigacja, która działa offline. Mapy piesze oraz samochodowe. Punkty specjalne typu - restauracje, lotniska, hotele w pobliżu.


16. Open FM - internetowe radio. Wiele stacji i prosty interfejs.


17. Pinterest - aplikacja podobna do We Heart It, ale ściągnęłam ją bo posiada wiele zdjęć robótek ręcznych.


18. No i Youtube, którego nie muszę przedstawiać!


Wow! Wiele ich tutaj nam wyszło. Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam :)
Napiszcie czy, któryś nie znałyście i czy wypróbujecie, bo zżera mnie ciekawość :)

Buziaki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz