środa, 14 stycznia 2015

Małe zakupy

Hej!

Witam Was znów dzisiejszego dnia. Dzisiaj w końcu udało mi się wyrwać na miasto :)
Odwiedziłam jeden second hand w Gliwicach, ale niestety nic nie znalazłam (nie potrafię znaleźć fajnego szmateksu gdzieś blisko. Polecicie coś?)
Potem wstąpiłam do Forum - oczywiście, by poprawić sobie humor oraz żeby upolować coś na promocjach, które szaleją teraz w butikach! I udało mi się znaleźć dwa biustonosze z H&M.



Jest naprawdę piękny... I jak zobaczyłam cenę - no musiałam wziąć!


Drugi zwykły, ale (przynajmniej w przymierzalni) wydawał się być wygodny.


Przy okazji dorwałam też trzy lakiery z Golden Rose :)
Od lewej: nr 358, nr 73, nr 131


Oraz Eveline Cosmetics Regenerujący krem-opatrunek do rąk.
Dla moje koleżanki, która walczy z problemem suchych dłoni.



Jesteście posiadaczkami biustonoszy z H&M? Polecacie? :)



Buziaki!







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz