środa, 28 stycznia 2015

Urodzinowa wishlista

Hej!


Witam Was kochane, dziś chciałam przedstawić Wam moją wishlistę. Jako, że wielkimi krokami zbliżają się moje urodziny - stworzyłam dzisiaj swoją pierwszą wishlistę! Natrudziłam się niezmiernie, gdyż żaden program nie chciał ze mną współpracować i nic mi nie wychodziło...



Moje wypociny :)


Och teraz już widzę, że kiepsko to wyszło, ale od czegoś człowiek musi zacząć! A tak, że nie wyszło będę próbowała jeszcze raz i jeszcze raz - aż w będę w pełni zadowolona z tego co stworzyłam.








Przy okazji chciałam Was przeprosić za znikomą publikację postów, ale po całkowitym przemyśleniu mojej blogowej historii chcę zacząć od zera i czekam na urodziny, a co się z tym wiąże - Kominek!
Chcę przeczytać te dwie książki i wrócić do Was z całkiem nowym szablonem, adresem bloga i nową wiedzą w mojej główce :) Bądźcie cierpliwe i czekajcie tu na mnie! Jak tylko będę mogła pochwalić się swoim nowym "dzieckiem" to zaproszę Was, by tam nadal mogłyście mnie odwiedzać.

Linki do rzeczy: 1. Radzka // 2. Kominek // 3.H&M H&M // 4. Tangle Teezer


Buziaki!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz