wtorek, 20 stycznia 2015

Moje ulubione aplikacje na telefon - część pierwsza.

Hej!

Dzięki ostatniemu postowi mój blog przeżył dziś swoje "pięć minut" za co Wam bardzo dziękuję, ale nadal zachęcam do komentowania, do nawiązania rozmowy ze mną :)

Dzisiaj chciałam się jeszcze podzielić z Wami moimi ulubionymi aplikacjami na telefon.
Wszystkie są darmowe, także nie musicie martwić się, że nie możecie sobie na nie pozwolić.
Przedstawię Wam jedynie te najciekawsze według mnie.

Moja tapeta - niezmienna już od dobrych kilku miesięcy.
Tutaj nic nowego nie znajdziecie:
książka telefoniczna, skrzynka sms, messenger, aparat






Aplikacje są rozłożone alfabetycznie. 
Tak jak mówiłam skupię się jedynie na tych najciekawszych:


1. Blix - aplikacja z promocjami, które aktualnie obowiązują w sklepach/butikach/marketach.
Dostosowana do indywidualnych upodobań. Bardzo przydatna aplikacja!


2. Clean Master - aplikacja dzięki, której nasz telefon przyspiesza swoją pracę.
 Służy również do czyszczenia pamięci i blokowania złośliwych aplikacji.


3. Oczywiście Facebook - myślę. że nie muszę nic mówić na ten temat :)


4. FLVTO - aplikacja, która pozwala nam ściągać ulubione piosenki na swój telefon.


5. Gmail - dobra i prosta w użyciu aplikacja Google. 
Możemy dzięki niej sprawdzać naszą skrzynkę pocztową na telefonie.


6. Pou - wprawdzie gra, ale jak już opisuję to opiszę i ją.
Świetna na nudy i ulubiona gra mojej siostrzenicy!


7. Quizowanie - wiele się dzięki tej grze nauczyłam, także polecam dla wszystkich lubiących quizy. Gramy ze znajomymi lub wylosowanym graczem.


8. Skype - tutaj też za wiele chyba nie muszę pisać. 
Jak byłam w Holandii bez Skype'a byłoby mi bardzo ciężko, a tak dzięki kamerkom możemy zobaczyć i porozmawiać ze swoimi bliskimi.


9. Spotify - aplikacja do słuchania muzyki. 
Jest darmowa jeśli mamy dostęp do łącza internetowego, jeżeli chcemy słuchać tego "radia" offline musimy wykupić pakiet premium.Każdy znajdzie coś dla siebie - daję słowo!


10. We Heart It - och, och. Kocham tą aplikację! Mnóstwo inspiracji. 
Potrafię spędzić na przeglądaniu tych zdjęć wiele godzin!
Możecie zerknąć na moje konto - klik



To jest część pierwsza całego postu.
Jeżeli jesteście zainteresowane - zapraszam Was serdecznie jutro na dalszą część :) 


Buziaki!


1 komentarz:

  1. Z pomocnych i przydatnych aplikacji warto wymienić OnePower. To apka stworzona dla firm szczególnie produkcyjnych.
    https://smart4up.com/

    OdpowiedzUsuń