poniedziałek, 26 stycznia 2015

Po gorzkim smaku porażki czas na słodki smak wygranej!

Hej!

W weekendy raczej będę poza zasięgiem bloga z powodu szkoły, więc wracam do Was już dziś!
Udało mi się wygrać konkurs na Wizażu i w czwartek dostałam trzy kosmetyki do przetestowania z L’Oréal Elseve Magiczna Moc Olejków. W zestawie był szampon, odżywka oraz eliksir odżywczy. Jestem już w trakcie testowania i powiem Wam szczerze, że bardzo polecam te trio! Z tego co wiem jeszcze nie ma ich na rynku polskim, ale jak tylko się pojawią od razu Was powiadomię, żebyście mogły przetestować!




Tak prezentuje się cała trójka

Szampon odżywczy. klik


Kremowa odżywka. klik


Eliksir odżywczy. klik



Tak jak pisałam wyżej, nie mogę póki co ocenić tego co obiecuje producent. Mogę ocenić zapach, który szczególnie odżywki jest bardzo ładny. 
Zaglądajcie do mnie, by dowiedzieć się jak sprawdziły się po całej kuracji :)
Przybyło dwóch nowych obserwatorów - miło mi Was widzieć :)

Dziś wieczorem siadam do zmian na blogu - postawię na przejrzystość, być może inną paletę barw.

A do Was mam pytanie! Co chciałybyście przeczytać w następnym poście? Chcecie, żebym Wam coś pokazała bądź opowiedziała?


Buziaki!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz