poniedziałek, 5 stycznia 2015

Książkowy top 10.

Hej! 

Dziś kolejny post z moimi top 10. Mimo, że dziś po przeglądaniu miliona blogów urodowych naszła chęć na naskrobanie czegoś o kosmetykach to doprowadzę to do końca - przecież pisałam w pierwszym poście, że to nie jest ściśle taki siaki lub owaki blog. Znajdziecie u mnie wszystko i nic :)

Książki, które zostały w pamięci lub zmieniły jakoś widzenie na świat. 
Książki, które polecam.























Kończąc temat moich ulubionych książek, filmów oraz piosenek - mam nadzieję, że skłonię Was do zapoznania się z moimi ulubieńcami i wyrobicie sobie własne zdanie na ich temat (oczywiście dajcie mi w tedy znać!). 
I myślę, że jutro przejdę już do czegoś innego. Jeszcze nie wiem o czym dokładnie napiszę, ale serdecznie zapraszam do odwiedzenia mojego bloga w dniu jutrzejszym!

Buźka!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz